Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

O ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΓΚΙΚΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΑΥΡΟΔΟΣΙΑ!

Δήλωση Στέφανου Γκίκα για τα αποτελέσματα της σταυροδοσίας
«Σήμερα το πρωί επισκέφτηκα το Πρωτοδικείο Κέρκυρας για να ενημερωθώ για ποιό λόγο καθυστερεί η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων σταυροδοσίας.
Όπως με ενημέρωσε η Γραμματέας του Πρωτοδικείου, λόγω των τμημάτων των ετεροδημοτών, η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων θα γινόταν αύριο Τετάρτη 9 Μαΐου 2012. Εξ’ου και οι σχετικές δηλώσεις μου σήμερα το μεσημέρι στα τοπικά ΜΜΕ.


Την ίδια ακριβώς ώρα, πληροφορήθηκα, ότι ο συνυποψήφιός μου κ. Νίκος Δένδιας, εδήλωνε ότι εξελέγη αυτός Βουλευτής, ευχαριστώντας τους Κερκυραίους για την εμπιστοσύνη στο πρόσωπο του.


Αίφνης, και συγκεκριμένα περί τις 18:30 πληροφορήθηκα, απο δημοσιογράφους, ότι το Πρωτοδικείο ανακοίνωνε τα αποτελέσματα σταυροδοσίας (παρά τα όσα, περί του αντιθέτου, με είχαν διαβεβαιώσει, μόλις λίγες ώρες πριν). Σύμφωνα με αυτά, εκλέγεται ο κ. Δένδιας με διαφορά 43 ψήφων.


Βάσιμοι λόγοι με οδηγούν στην απόφαση να εξαντλήσω τις δυνατότητες που μου παρέχει η νομοθεσία και ζητώ άμεσα επανακαταμέτρηση των ψήφων.


Στο σημείο αυτό, επιθυμώ να ευχαριστήσω τους χιλιάδες πολίτες της Κέρκυρας των Παξών και των Διαποντίων Νήσων που αυτές τις δύο μέρες της αναμονής, εξέφρασαν παντοιοτρόπως την αγάπη τους και την στήριξη τους και να τους διαβεβαιώσω ότι ήμουν, είμαι και θα είμαι παρών.»